Translate

zondag 23 juni 2013

Groot Nieuws!

Ik hou erg van schrijven. Maar bij mij is schrijven wel afhankelijk van inspiratie. Als ik geen inspiratie heb, lukt het dus voor geen meter. Dat is ongetwijfeld de reden waarom ik niet dagelijks blog, en dan opeens meerdere blogs op één dag schrijf.

En als ik dan andere dingen moet schrijven, zoals teksten voor YOnh's site, persberichten e.d. is mijn schrijftaks bereikt en wordt er helemaal niet meer geblogd!

De afgelopen twee weken zijn Ben en ik hard bezig geweest aan het opzetten van iets heel nieuws. Iets heel spannends. Hij als techneut, ik als schrijver en ontwerper.

En dus onthul ik nu, met veel trots (denk je er even de drum roll bij?): www.saya-may.nl
Een geheel nieuwe webshop voor biologische producten. Zeep, lichaams- en massageolie, wasmiddel. Vanaf nu kan iedereen mijn huisgemaakte biozeep en lichaams/massageolie bestellen en genieten van de natuurlijke etherische olie! Ik vind het superleuk en hoop dat ik veel mensen kan laten kennis maken met deze producten!

1 opmerking:

  1. Hartstikke Succes Anke.

    Ik kan nu al vertellen:
    Geweldige producten want ik ben heel allergisch en kan tegen de zeepjes en de olie.
    En m'n huid ziet er geweldig uit.
    Echt 'n aanrader.

    Dank je Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een bericht achterlaat :)